W 2021 r. w ramach „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Police na lata 2012 - 2032” odebrano i przekazano do unieszkodliwienia łącznie 46,2 Mg azbestu z 21 nieruchomości. Całkowity koszt zadania wyniósł 28.590,00 zł. Zachęcamy właścicieli nieruchomości posiadających azbest na swojej posesji, do składania wniosków w przyszłym roku.
Jak segregować odpady komunalne? Co wrzucamy do pojemników żółtych, zielonych, niebieskich czy brązowych.
Czytaj więcej: Gospodarka Odpadami Komunalnymi w Gminie Police [film]
Po raz kolejny na terenie Gminy Police nieznani sprawcy zdewastowali dwa urządzenia do gromadzenia drobnych elektroodpadów MPE znajdujących się przy ul. Bankowej 18 w Policach (przy budynku Urzędu Miejskiego) oraz na ulicy Bankowej 9 (przed wejściem na Targowisko w Policach). Zostały uszkodzone zamki, skradziono jedną kasetę do gromadzenia telefonów i ładowarek, zniszczono drzwi.
Czytaj więcej: Dewastacja urządzeń MPE (Miejskie Punkty Elektroodpadów)
P.U.P. „TRANS-NET” S.A. informuje, że w związku z bardzo dużą ilością odpadów wielkogabarytowych zgromadzonych na terenie sołectw harmonogram ich odbioru zostanie wydłużony o kolejny dzień, tj. sobota 22.05.2021 r.
Kontynuując działania edukacyjno-informacyjne z zakresu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, Burmistrz Polic przekazał kosze do segregacji odpadów w kształcie kredek do kolejnych placówek oświatowych.
Czytaj więcej: Kosze do segregacji odpadów w kształcie kredek