Burmistrz Gminy Police informuje o rozpoczęciu naboru wniosków w 2024 roku na prace związane z demontażem, transportem oraz unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest.

Wnioski należy składać do dnia 30.04.2024 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 119, bądź za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W przypadku, gdy w zakres zadania wchodzi demontaż pokrycia dachowego do Urzędu Gminy Police należy złożyć wniosek z pozytywnie przyjętym zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wystawionym przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Policach.

Nowe pokrycia dachowe właściciel nieruchomości musi wykonać we własnym zakresie i na własny koszt.

Ze względu na ograniczoną pulę środków, decydować będzie kolejność złożenia kompletnych wniosków. Wnioski niezrealizowane w roku bieżącym rozpatrywane będą w roku następnym.

Wnioski można pobrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach (pok. 119) lub na stronie internetowej   www.odpady.police.pl.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 431 18 38 oraz 91 431 18 89.