Z uwagi na zmianę terminu pozyskiwania środków finansowych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, w tym roku, wyjątkowo zapraszamy mieszkańców zainteresowanych usunięciem azbestu z posesji do składania stosownych wniosków do dnia 28 lutego 2023 r.
Usuwanie polega na demontażu azbestowego pokrycia dachowego, transporcie i utylizacji lub na samym transporcie i utylizacji wyrobów azbestowych.
W przypadku, gdy w zakres zadania wchodzi demontaż pokrycia dachowego do Urzędu Gminy Police należy złożyć wniosek z pozytywnie przyjętym zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wystawionym przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Policach.
Nowe pokrycia dachowe właściciel nieruchomości musi wykonać we własnym zakresie i na własny koszt.
Wnioski można pobrać w Urzędzie Miejskim w Policach lub na stronie internetowej www.odpady.police.pl.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Gospodarki Odpadami, przy ul. Stefana Batorego 3 lub pod nr tel. 91 431 18 38.