W dniu 24.12.2021 (Wigilia) PSZOK będzie czynny w godzinach 8:00 - 12:00
Gmina Police informuje, że w 2021 roku uzyskała pomoc finansową na zadanie p.n. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Police", która pochodzi w 50% ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz w 50% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Czytaj więcej: INFORMACJA O UZYSKANYM DOFINANSOWANIU W ROKU 2021:
W 2021 r. w ramach „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Police na lata 2012 - 2032” odebrano i przekazano do unieszkodliwienia łącznie 46,2 Mg azbestu z 21 nieruchomości. Całkowity koszt zadania wyniósł 28.590,00 zł. Zachęcamy właścicieli nieruchomości posiadających azbest na swojej posesji, do składania wniosków w przyszłym roku.
Jak segregować odpady komunalne? Co wrzucamy do pojemników żółtych, zielonych, niebieskich czy brązowych.
Czytaj więcej: Gospodarka Odpadami Komunalnymi w Gminie Police [film]
Po raz kolejny na terenie Gminy Police nieznani sprawcy zdewastowali dwa urządzenia do gromadzenia drobnych elektroodpadów MPE znajdujących się przy ul. Bankowej 18 w Policach (przy budynku Urzędu Miejskiego) oraz na ulicy Bankowej 9 (przed wejściem na Targowisko w Policach). Zostały uszkodzone zamki, skradziono jedną kasetę do gromadzenia telefonów i ładowarek, zniszczono drzwi.
Czytaj więcej: Dewastacja urządzeń MPE (Miejskie Punkty Elektroodpadów)