W 2021 r. w ramach „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Police na lata 2012 - 2032” odebrano i przekazano do unieszkodliwienia łącznie 46,2 Mg azbestu z 21 nieruchomości. Całkowity koszt zadania wyniósł 28.590,00 zł. Zachęcamy właścicieli nieruchomości posiadających azbest na swojej posesji, do składania wniosków w przyszłym roku.

Jak segregować odpady komunalne? Co wrzucamy do pojemników żółtych, zielonych, niebieskich czy brązowych.

Po raz kolejny  na terenie Gminy Police nieznani sprawcy zdewastowali dwa urządzenia do gromadzenia drobnych elektroodpadów  MPE znajdujących się przy ul. Bankowej 18 w Policach (przy  budynku Urzędu Miejskiego) oraz na ulicy Bankowej 9 (przed wejściem na Targowisko w Policach). Zostały uszkodzone zamki, skradziono jedną kasetę do gromadzenia telefonów i ładowarek, zniszczono drzwi.

P.U.P. „TRANS-NET” S.A. informuje, że w związku z bardzo dużą ilością odpadów wielkogabarytowych zgromadzonych na terenie sołectw harmonogram ich odbioru zostanie wydłużony o kolejny dzień, tj. sobota 22.05.2021 r.

Kontynuując działania edukacyjno-informacyjne z zakresu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, Burmistrz Polic przekazał kosze do segregacji odpadów w kształcie kredek do kolejnych placówek oświatowych.