Gmina Police od 2014 roku systematycznie realizuje zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych w oparciu o „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Police”.
Czytaj więcej: Usuwanie wyrobów azbestowych w latach 2014- 2022.
W ramach edukacji ekologicznej Urząd Miejski w Policach zaprasza do wzięcia udziału w projekcie „ZIEMIĘ RATUJESZ GDY ŚMIECI SEGREGUJESZ”
Projekt skierowany jest do uczniów szkół podstawowych gminy Police.
Termin zgłoszenia: 25.11.2022 r.
Gmina Police informuje, że w 2022 roku uzyskała pomoc finansową na zadanie p.n. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Police – 2022”, która pochodzi w 50% ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz w 50% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Drodzy mieszkańcy, po raz kolejny nieznani sprawcy dokonali dewastacji urządzenia do gromadzenia drobnych elektroodpadów MPE znajdującego się przed wejściem na targowisko w Policach przy ulicy Bankowej. W ciągu ostatnich dwóch tygodni dokonano kradzieży pięciu kaset (pojemniki znajdujące się wewnątrz MPE), do których można wrzucać drobną elektronikę, baterie, żarówki.
Czytaj więcej: Dewastacja Miejskiego Punktu Elektroodpadów (MPE)
Od jakiegoś czasu Straż Miejska w Policach dysponuje trzema tak zwanymi fotopułapkami, które wspomagają nas w walce z osobami, które za nic mają czystość i porządek na terenie miasta. Urządzenia te montowane są w różnych lokalizacjach, w których dochodzi do podrzucania odpadów. Często sytuacje takie mają miejsce w okolicach pojemników na odpady segregowalne. Pozostawiane są tam odpady i sprzęty, które nie powinny znaleźć się w tym miejscu.